Målning

Sitter just nu hemma på Bredagatan. Är inne i stan nu för att kika på fotboll med syster yster. Pappsen ska jobba så förhoppningsvis så kanske jag kommer in gratis! :) Är egentligen i stugan med pappa. Vi målar hos farmor för fullt. Hela veboa och de två ihopsittande garagen ska målas. Trodde att det skulle ta evigheter och vara jätte super jobbigt, men icke! Idag började vi halv elva och var klar med ena sidan när klockan var tre, då hade vi även varit inne och fikat. Vi jobbade på bra, men mycket var tack vare att vi slapp slipa... det var ju ändå senast målat någon gång på 30-talet, eller om det var 60-talet. Jag kommer i alla fall inte ihåg när det var rött om jag säger så! :D

Imorgon fortsätter vi och förhoppningsvis så blir vi klar på fredag, så jag kan åka hem till min älskling som är alldeles själv i Sundsvall. Saknar honom mycket! Gustaf, jag vill hem till dig nu och få lite pussar. Älskar dig gubben!

.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits