Film, kärlek, bio

Igår hade jag och Gugge en myskväll i soffan (vi förfirade vår fem årsdag som är idag), vi åt popcorn och drack saft medan vi kikade på Så som i himmelen. Detta har nu visat sig vara en av de bästa svenska filmerna jag sett. Trots vad alla andra anser om filmen så tyckte jag om den. Me like.

Idag har det gått fem år sedan jag och Gugge var på bio, mitt i natten för det var premiär. Vi såg Gone in 60 seconds. Fem år har gått och jag älskar honom bara mer och mer. Jag känner fortfarande samma pirr i magen, jag blir lycklig varje gång vi är tillsammans, jag älskar att höra hans skratt. Jag är världens lyckligaste tjej, för jag har något som ingen annan har. Jag har världens underbaraste sambo.

Gustaf, du ställer alltid upp för mig, du vet alltid vad du ska göra för att få mig att må ännu bättre, du får mig att skratta och le, du får mig att vara mig själv. Jag älskar dig av hela mitt hjärta och jag vill verkligen leva hela mitt liv tillsammans med dig! Jag vill gifta mig med dig, jag vill få små gustaf-angel bäbisar med dig. Jag vill ha dig vid min sida hela livet.

Kärlek!
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Jessica

Vad härligt! Håll fast vid din prins! <3 Grattis på femårsdagen, det är en lång tid!

Postat av: Sara

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, har jag fått stått ut med Gustaf i FEM ÅR??!! :) hihi.

2005-06-27 @ 23:09:11

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits