Bowling

Hann aldrig skriva något resultat här från bowlingen. Vi åkte vidare hem till Nina och Ante och sedan ner på stan. I alla fall så gick bowlingen över förväntan för både mig och Gugge. Jag vann första serien och ledde med några poäng. När den andra började så lyckades jag med en strike det första jag gör! Helt ofattbart, men sant. Gugge hade en egen teknik och han lyckades med fyra strikar. Sämre gick det för Nina och Ante, men de tog i kapp på slutet. Totalt sett så blev resultatet så här:
  1. Gugge
  2. Angel
  3. Ante
  4. Nina

Efter bowlingen var alla sugen på en öl så vi åkte vidare till Nina och Ante för att lämna bilen, där blev vi dock kvar till halv ett. Tiden går fort när man har roligt. Planerna var Svenssons, men där var det kö. Anna ringde och sa åt oss att komma till Bishopsarms så vi gick dit och Gugge blev nöjd. I hans ögon lyste äntligen! När Bishopsarms stängde skulle grabbarna promt vidare så då var det O´bar som gällde. Smackat med folk, men vi hittade ett litet hörn. På väg hem var det mat som gällde, Kebeb City blev vårt sista stopp. Ante åt 6-8 jalapeno..! Jag och Gugge ramlade i säng vid fyra. Trötta och slitna.

Idag blir det tvättning och sen bara slöa. Kanske en och annan promenad, men det beror på hur pigg jag är sedan.

.Angel

Ps, ingen Dagens kommentar från igår tyvärr...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits