Tapeter, Stadsfesten o flytthjälp

Hemma igen efter ett tripp hem till Hudik. Alltid lika skönt att komma hem igen. Borta bra, men hemma bäst. Stämmer till 100 procent på mig. Och även Gugge skulle jag tro.

Vad har vi hunnit med i helgen då? Jorå, en massa saker. Vi har varit ner på stan och kikat lite, tittat och beställt tapeter (!), ätit gott, umgåtts med familjen, solat och festat med vänner.

 Lördagskvällen var ägnad åt Stadsfesten. Grillfest först med tjejerna. Skoj att träffa alla igen. Kändes dock inte som vanligt, men vad kan man vänta sig? Det var skoj i alla fall. Spelade The Mexican, snackade, skrattade och åt massa gott. Gick ner på Stadsfesten till Smalare än Thord. Mycket folk framför scenen. Träffade en massa gamla kompisar och andra kända ansikten. Skoj skoj!

Idag har jag varit lite seg. Men har solat ändå! :)

Imorgon är det flytthjälp som gäller. Jag och Gugge ska hjälpa Erik flytta, från förrådet ut till Nacksta.

Natti natt.

.Angel 


Kommentarer:
Postat av: Jenny

Härligt att du e hemma igen! Vi får ta och höras av senare idag :D Tycker fortfarande att det verkar knas att flytta från Förrådet till Nacksta... huuvva! Nu ska i alla fall jag sova... Puss! .jen

Postat av: Frida

Var det nå drag på stadsfesten då?

2005-08-03 @ 16:58:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits