Middags nap

Blev ingen handling eller dammsugning för mig idag. Sov någon timme mitt på dagen istället. Fick ett feber-yrsel-förkylnings-ont i huvudet anfall strax efter det förra inlägget. Gugge bäddade därför ner mig i sängen och sa år mig att sova. Började inte säga emot honom utan gjorde som han sa. Ansåg att det var bäst. Med facit i hand kan jag bara tacka honom.

Efter min lilla nap blev det lunch och jag började känna mig levande igen. Donade på lite hemma och sedan var tiden middag. Varken jag eller Gugge hade ork eller lust att göra någon middag, vi var heller inte sugen på mat. Men en pizza kan alltid slinka ner.

Pappa ringde förrut. Han var i stugan och berättade att det nu inte fanns något vatten. Det hade försvunnit när han på efermiddagen hade stått och tvättat sig. Men det skulle fixa sig innan vi kom. Han och Ronny skulle pyssla med det hela dagen imorgon. Puh.

.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits