Äta bör man annars dör man

Tog min vanliga morgonpromenad. Idag blev det ett varv runt Sidsjön. Är riktigt nöjd över mitt beslut med att börja leva nyttigt och sunt. Detta innebär att ta en promenad varje dag och att sedan äta gott och må bra. Helst inte alltför mycket godis och andra godsaker, men lägg märket på mina ord i förra meningen... äta gott och må bra.

Nina ringde när jag stod i duschen. Hon undrade om jag var sugen på solning och badning uppe i Sidsjön. Självklart gumman! Vi badade och solade, sedan var det dags för Nina att bege sig till jobbet.

Eftermiddagen har spenderats genom att dammsuga, handla och dona. Nu är hemmet ett riktigt hem igen. Känns så rent och fint här hemma. Allt damm är borta och det känns så rent och fint här hemma. Nöjd är bara fönamnet just nu.

Ikväll är jag värd att bara sitta och ta det lungt. Det har min älskling lovat mig. ;)

.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits