Några dagar i mitt liv

 I fredags hade vi myskväll med grannarna. Long time no see. Var på Biteline och åt, mums mums! Sedan for vi hem till oss och kikade på film. En dålig en, minns inte ens namnet... men handlade om en 40-åring som fortfarande var oskuld... Har sett bättre filmer om jag säger så... Drack lite vin och bara myste.

I lördags var det bartömning på kåren. Började med förfest hos Elin. En massa kort togs och jag hoppas jag kan få alla! :) Mycket folk på kåren, köade in och köade ut....!

Söndag var en slö dag. Tror jag var vaken 3-4 timmar... :) GÄSP!

Jobbat idag. 06.00-11.00. Var trött när jag steg upp i morse. På eftermiddagen var jag och Gugge på stan. Han köpte den sista julklappen. Till mig! ;)


Känner med dig gumman! Jag finns här för dig, alltid!

.Angel

Även att jag inte kan sitta med min bärbara. Strömsladden har lagt av... Hoppas, hoppas att vi hinner få en ny innan jul.






Kommentarer:
Postat av: Lena

Ville bara önska dig en God Jul!! Stor Varm Kram! (hoppas att du känner den) *thi thi*

2005-12-21 @ 18:27:04
Postat av: Angel

Tack för den varma kramen! Den behövs nu när det börjar bli kallt! Kramar om dig varmt jag med! Hoppas julen blir bra! Ringer något under dagarna jag! ;)

2005-12-21 @ 20:25:51
Postat av: Frida

Bite line... *suck* ;)

2005-12-23 @ 01:39:49

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits