What?!

Fick några underliga sms ikväll. Detta var en del av det som utspelade sig i dem... 

Underligt meddelande 1: Jag har sett en kolibri och sökt maja. E jag ute ni cyklar ;)

Mitt svar: Vem har sett en kolibri, sökt maja och cyklat?

Underligt meddelande 2: Vem är vad då? Vad jag vet är /.../ och kolibri en fågel...

Dumförklara mig mer...!

Underbara vänner skickar underbara sms på semestern! Tack gumman! Du förgyllde min söndagkväll! :)

 

Emma och Jocke har varit här. Jocke och Gugge spelade Xbox, jag och Emma slöade och kikade i kokböcker. Fickade även rostadebröd. Mums!

Imorgon kommer mammsen och hjälper oss med sovrummet! Äntligen!

.Angel 

 


Kommentarer:
Postat av: Jenny

Hahahah... oj vad jag var växck nät jag såg en kolibri och sökte maja... ;P

Postat av: Angel

Jenny, du var möjligtvis väck när du såg en kolibri och sökte maja. Jag vet inte om du var växck?!! :P

2005-08-12 @ 13:22:13
URL: http://angel.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits