Trådlöst internet

... har sina fördelar.

  • Man kan sitta i precis överallt och skriva. I köket, sovrummet, i soffan, ute på balkongen, på toa. You name it.
  • Man slipper en massa onödiga sladdar över hela lägenheten.
  • Det är bara att slå på datorn och vips så kan man surfa.

 

Men jag har insett att det finns några få nackdelar med det också. Tyvärr.

Just nu har jag åkt ut och in från Internet som någon j***a jojo, kanske cirka 10 gånger. Eller inte så många, men nästan. Men bara jag kopplar bort MSN så fungerar det smärtfritt. Varför? Jag vill ju kunna snacka med mina vänner, samtidigt som jag surfar runt. 

 

Aja, snart kommer pappa. Då ska golvet in. YES!

Själv ska jag ta mig ut till Birsta, tredje dagen i rad, för att lämna tillbaka det golv vi köpte på IKEA.

.Angel 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits