Packning och planering

Har packat nu. Blev en stor väska. Allt för stor egentligen. Blev den stora för att jag skulle få plats med skorna.  Sara ska ju låna, så det blev inte bara ett par...

 

Emma hämtar mig imorgon vid nio. Sedan bär det av neråt. Till Hudik. Blir en sväng på stan med syster. Hitta pressent till Dennis och hitta någon bra överdel till mig tills på lördag. Det jag hade tänkt ha på mig passade inte alls så bra som jag hade tänkt mig. Illa! Blir säkert något panikköp. Vill inte!

 

Kommer sakna min älskling i helgen. Nu är det till och med tre dagar utan honom. Ledsen i ögat! Hur ska jag klara mig utan att ha en underbar pojk bredvid som kramar och pussar hela tiden?! Längtar redan tills på söndag! 

 

Natti natt.

.Angel 


Kommentarer:
Postat av: G.Lindqvist

Saknar dig redan även om du bara åkte för en liten stund. Hoppas ni får det bra imorgon på bröllopet.

Kram älskling!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits