Kommer stå mig dyrt

Har inte skrivit på ett tag... har inte haft inspiration och min bärbara går just nu på bara batterier. Ett litet snesteg av mig i måndags morse orsakade en liten skada på nätadaptern... illa illa. Det kommer att kosta dyrt.

Hjälpte Erik att flytta i måndags. Mycket fint kommer han att få i sin nya lägenhet. Vi kommer och hälsar på snart Erik, bara så du vet! ;)

Igår var jag med Jenny på stan. Hon shoppade som en galning. Hon gjorde säkert av med en hel del av fickpengarna till Bulgarien. Just nu befinner hon sig på Arlanda. Avis är vad jag är på henne. En vecka på Sunny Beach. Vill också!

Spelkväll ikväll med Emma och Jocke. Ska bli mysigt. Kanske att jag bakar lite muffins också, så vi har något gott att mumsa på.

Lunch nu, jag ska äta Tortilla lassange och Gugge ska äta Köttfärs och potatisgratäng. Mums!

See you later.

.Angel 


Kommentarer:
Postat av: Darkangel

Hoppas inspirationen kommer tillbaka!

Postat av: Angel

Inge kul när inte min bärbara fungerar... men sladden är beställd. Kanske redan i helgen?!

2005-08-04 @ 20:30:42
URL: http://angel.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits