Jobb = pengar = jag har råd!

Idag har jag donat med lite små saker till Lidl. Fixade bland annat kopior på mina betyg, mitt körkort och sedan hämtade jag en skattesedel på skatteverket. Sedan cyklade jag ut till Lidl och lämnade det. Snackade ltie skit med personalen. Sedan fick jag veta av Maria att jag ska ha lite intro tillsammans med Nils (tror jag han hette) på fredag. 06.00. Aja, vad gör man inte för jobbet?!

När jag precis kommit innanför dörren ringer telefonen. Skyddat nummer, Gustaf vägrar svara som alltid vid skyddat. Det är säkert till dig. Lidl eller något. Nä, det var inte Lidl, men det var kanske ett kommande jobb. Bokia. Jag sökte det i början av sommaren då allt såg mörkt och fattigt ut. Så nu kanske jag har två jobb plus studier i höst. Inte illa!

Just nu är jag en fattig student. Pengarna jag fick i torsdags är redan slut. Illa! Får CSN i slutet av nästa vecka kanske?! Hoppas!

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Jenny

Det verkar gå bra för dig nu. Två jobb? Det är inte illa! Och du, dejt och dejt... jag vet faktiskt inte ens vad han heter och litar inte på att han kommer att ringa. Han lär ju skita i mig, som alla andra puckon. Men men, det återstår att se! Sköt om idg gums! Puss

Postat av: Tesan

Jag börjar om en vecka jag med... Ska bli spännande. Du är en eftertraktad tjej verkar det som =)

2005-08-29 @ 18:19:38
URL: http://tesans.webblogg.se
Postat av: Darkangel

Grattis till nytt jobb!

Det är härligt när pengarna äntligen kommer. :)

2005-08-29 @ 21:50:34
URL: http://pyret.blogg.se/
Postat av: Fridan

Ahh.. härligt. Bokia är 1000000 ggr bättre än Lidl ! Hoppas du får det !

kram(p)

2005-08-31 @ 18:30:05
URL: http://phridan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits