Hudiksvall

Hemma i Hudik igen. För andra gången denna vecka. Mysigt mysigt!

 

Idag har det blivit stan, köpte 3-års present och en top till mig, sedan bar det ut till Lingarö för att spendera dagen med kusinbarnen och mamman i familjen. Mysigt mysigt! Fika, solning, bus, fyrhjuling m.m. Massa fina kort!

 

Ska skjutsa iväg syster nu. Sedan blir det nog en lugn hemmakväll. Kanske träffa Jana. :)


Uppdaterat.... 

Har nu varit och skjutsat Sara. Eller rättare sagt åkt med Jana, för när vi kom ut så kom Jana i bilen. Åkte med henne och handlade och var ut på Maln och åt glass. Pojkarna ville inte komma, för de var på väg hem. De gick misste om en mycket god glass.

 

Nu sitter jag här hemma och bara slöar. Ska ta och ringa min älskling snart och slöprata. Sedan blir det nog sängen rätt så tidigt. Blir nog så att jag ska hämta syster i Bergsjö imorgon bitti. Innan vi far till Uppsala och brölloppet.

 

.Angel 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits