Hemma på Bredagatan

Sitter nu hemma i Hudik. Har precis kommit innanför dörren, nästan. Har hunnit varit på toa, hejjat på syster med kompis. Så jag sprang inte dirket hit för att kunna börja blogga. Så det så!

 

På hemvägen stannade jag och pappa hos farmor för att fira henne. Hon fyller också år imorgon, precis som min lillasyster. Har för mig att en gammal kompis pappa också fyller år. Men jaja...det hör inte hit.

Hos farmor var nästan hela släkten samlad. Alla kom på en gång. Kommer en så kommer alla som min faster sa när vi klev innanför dörren. Vi fikade massa gott och busade med kusinbarnen. Mycket skratt.

 

Nu ska jag väl ta och joina syster. Hon ser ut att behöva lite sällskap. Eller så är det jag som behöver det..?!

 .Angel


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits