Händelserik onsdag

Hände en hel del igår. Så mycket att jag inte ens hann uppdatera det.

Lidl ringde igår och undrade om jag fortfarande ville jobba där och att jag skulle ta mg till butiken. Sagt och gjort, jag cyklade dit nästan på en gång. Träffade butikschefen och regionschefen. Är du ledig på fredag förmiddag? Bra, då kan du börja då! Öh, okej. Jag kommer!

Hemma stökade jag och donade. Vi dammsög hela lägenheten, plockade ner saker som skulle till källaren, jag bakde en morotskaka och vi förberedde maten.

Sedan kom Emma och Jocke rätt så lägligt. Vi grillade massa gott och spelade kort, kikade halvt på Lost och spelade Risk. Någonstans här mitti ringde de från Lidl. Vad gör du imorgon eftermiddag/kväll? Kan du komma in och jobba? I be there! Så nu har jag redan två dagar på LIdl och jag fick veta igår att jag ska jobba där. Nice!

Somnade runt två, halv tre igår. Men pigg idag. Antagligen bara för att jag ska jobba. Lurar kroppen! ;)
.Angel

Kommentarer:
Postat av: G.Lindqvist

Håller tummarna att det går bra för dig idag och jobba! ;)

Postat av: Angel

Tack älskling!

2005-08-25 @ 13:15:42
URL: http://angel.blogg.se
Postat av: Jenny

Håller alla tummar jag kan för dig nu! Jag hoppas att det går suveränt! :D Kramar

2005-08-25 @ 16:49:31
URL: http://tusentankar.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits