Förklaring

... till det förra inlägget behövs nog. Har fått några nyfikna själar efter mig.

 

För att göra en lång historia kort...

I våras mailade jag en PR-byrå här i Sundsvall för att fråga dem om de behövde en hjälpande hand (mig vill säga). Tyvärr hade dom inte något som de behövde hjälp med just nu. Men vi skulle hålla kontakt för praktik osv.

Idag när jag kollade min studentmail (FC, världens bästa uppfinning) så hade jag fått ett mail från Ann, vår programansvaige, där hon bifogade ett mail från J på denna PR-byrå. Jag mailade tillbaka till J och sa att jag fortfarande var intresserad och att de kunde nå mig på mobilen.

En timme senare ringer det i telefonen och jag får veta att de vill träffa mig på torsdag. De har ett jobb som de vill ha hjälp med.

 

Yes yes yes! Jag har, kanske, fått in en fot i PR-världen!! Får se vart torsdagens möte leder. Ska bli spännande!

Hoppas jag har stillat några nyfikna själars funderingar nu.

.Angel 


Kommentarer:
Postat av: Tesan

Grattis gumman!! Kramar

Postat av: Angel

Tack tack! Jag hoppas det går vägen på torsdag nu då!

2005-08-17 @ 09:01:23
URL: http://angel.blogg.se
Postat av: Jenny

Åhh, - nä men vad kul! Jag hoppas verkligen att dte går vägen för dig. :D

2005-08-17 @ 10:39:07
URL: http://tusentankar.blogg.se
Postat av: Angel

Tack gumman! Lite nervös är jag allt. Kommer ju inte ihåg hur de ser ut...! :D

2005-08-17 @ 12:05:05
URL: http://angel.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits