Birsta

Jobb i morse. Var inte den piggaste. Vaknade med halsont och lite feber känningar. Men eftersom jag inte hade något nummer till Lidl eller någon i personalen så var det bara att rycka upp sig och cykla dit. Efter ett stopp på Shell för att införskaffa mig lite halstabletter.
Jobbade 5 timmar. Sedan cyklade jag hem

Utanför dörren möttes jag av två buskillar och en busig mamma. Jag bytte om en snabbis och sedan bar det ut till Birsta. ÖB, Barnens Hus, Lunch, Rusta, Ikea, Lekplaneten, Kappahl, Willys och Siba var lite av det vi gjorde. Kan säga att på Barnens Hus var det livat. Blev en och annan tår där också. Men antar att det blir så med barn som vill ha allt.

Nu sitter jag i soffan och snackar skit på MSN. Men skoj är det. Ett och annat skratt kommer från min mun.

.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits