02.15

Jag är vaken! Titta tiden. Titta en gång till...! Japp, du ser rätt. Jag är vaken fast klockan är över två, på natten! Borde kanske sova nu, men som Ante så fint sa det: Varför gå och lägga sig tidigt när man inte ska upp till något viktigt imorgon? Sant sant sant, men jag måste på stan och köpa present till syster, som fyller år på måndag.

Aja, varför är jag vaken nu då? Jo, för att Nina och Ante åkte precis hem. Och för att jag och Nina har suttit och snackat nollning hela kvällen. Från typ åtta till nu. Kaos, kaos och strul. Men vi fixar det gumman! Vi har ju våra karlar på vår sida i alla fall. Undra hur många som är kvar efter våra små ändringar här och där! ;)

 

Natti natti.

.Angel 


Kommentarer:
Postat av: shoegazer

Jag är också vaken, titta på klockan 05:45.
Det suger rätt fett men jag slutar mitt sunkiga nattjobb klockan 0700 och då blir det hem till sängen !

2005-08-12 @ 05:45:06
Postat av: Angel

Oj, du var värre än mig..! Aja, men jag var i alla fall uppe tidigt. Antar att du sov 11.00?!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits